STICHTING BEDRIJFSOPVOLGING BAKKERIJ

Eet met je ogen

Zin in iets zoets, hartigs, knapperigs, taai, lekkers en tegelijkertijd zelfgemaakt? Ja, ik ook!
In de door sociale media gestuurde wereld van vandaag is de visuele aantrekkingskracht van voedsel van het grootste belang en een belangrijke factor bij de aankoopbeslissing van een consument. Heldere of levendige kleuren, verrassende decoratieve combinaties, visuele aantrekkingskracht beïnvloeden de manier waarop mensen smaak waarnemen. Houd er rekening mee dat 57% van de Europese consumenten Instagram-gebruikers zijn, dus het is niet nodig om het belang van visueel aantrekkelijke creaties te benadrukken.

Vegan Krijgt meer aandacht.

Naarmate mensen steeds meer bewust worden van hun gezondheid en betere voedingskeuzes maken, begint veganistisch bakken de aandacht te krijgen die het verdient. Jouw gebak creaties hoeven geen overvloed aan suiker en vet te bevatten. Integendeel, veel gewone lekkernijen zoals koekjes, cakes en brownies kunnen worden gemaakt met gezondere alternatieven. Enkele veelgebruikte voorbeelden van deze alternatieven zijn het vervangen van vet door ongezoete appelmoes of veganistische boter en het gebruik van lijnzaadmeel (gemalen lijnzaad) om eieren te vervangen.

De volgende generatie consumenten wil dat hun verwennerijen zo vriendelijk mogelijk zijn voor het milieu en de mens, en toch lekker zijn. Plantaardig, biologisch, natuurlijk, duurzaam geproduceerd en traceerbaar worden de claims van de toekomst, naast bestaande betrouwbare certificeringen. Vandaag de dag wordt 40% van de Europese consumenten beïnvloed door de milieu-impact van hun eten en drinken en we denken dat dit aantal alleen maar zal toenemen..

Contact

Vul het contactformulier hieronder in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op

Jouw gegevens worden niet opgeslagen maar alleen gebruikt om contact op te nemen.